Kapteiņa Granta bērni – drosmīgi, apņēmīgi, līdzjūtīgi, atbildīgi. Tādus Robertu un Mēriju skolēni iepazina divus bērnus, kuri dodas aizraujošā piedzīvojumā atrast savu tēvu. Piedzīvojums gan tas izskatījās tikai no malas, jo bērniem, kuriem pazudis tēvs, tas bija nopietns pārbaudījums. Ceļā sastaptie cilvēki lika skatītājiem iepazīt atbalstu, mīlestību, nesavtīgu palīdzību, arī nodevību, varas kāri.

Kā lugas saturu un aktierspēli uztvēra 4. klases skolēni?

• Mani pārsteidza tas, ka uz skatuves parādījās kuģis. Patika dziesmas.

• Patika indiāņu dejas.

• Uzzināju, ka pirāti patiešām bijuši īsti.

Atziņas. Nekad nepadoties, nepamest draugu nelaimē.

Nevajag melot. Esi vienmēr labs! Jābūt drosmīgam un drošam, lai izglābju kādu no savas ģimenes. Ir jāpalīdz visiem, ne tikai draugiem. Ja esi bēdīgs, tava grupa tevi iepriecinās. Vienmēr ir jācīnās līdz galam.

Ko vērtīgu saskatīja 6. klases puiši?

Jābūt drosmīgam, lai glābtu draugus un radiniekus.

Labi, ka bērni un viņu palīgi atrada pazudušo tēvu.

Lai cilvēks veiktu tādu ceļojumu, ir jābūt lielai drosmei.

Izrāde mani pārliecināja nākotnē kļūt par labu aktieri.

Mācoties var visu iemācīties.

Izrādē netrūka arī jautru brīžu, dialogu.

4. un 6. klases audz. E.Pakalne un D. Kreituze